skola, pojkvän, michelle och bråk

Dagen idag började med att jag försov mig till klockan tio i åtta då jag skyndade mig att duscha och sen så gjorde jag mig iording och skyndade mig för att inte komma försent. Skolan idag gick helt okej tycker jag fast jag är inte alls nöjd med mitt matteprov men jag hade inte varit med på en enda mattelektion på det här kaptitlet så jag kudne inte direkt så mycket så jag fick göra lite uppgifter på est n istället och då hade jag alla rätt.
Efter skolan så tog jag sällskap hem med pojkvännen och några mera vänner som går i min klass och i andra klasser. Jag skulle hem till michelle och hjälpa henne för det hade hänt en sak men hon pratade i telefon hela tiden så medans jag väntade så hade jag mys med pojkvännen istället sen vid fem tiden så drog jag och michelle hem till min pappa för jag skulle hämta massa saker eftersom jag bor hos mamma den här veckan så hade jag inga kläder alls men påvägen till pappa så började jag bråka med henne så nu ska jag sova här tills på fredag. Michelle åt hos mig också så jag var och följde med henne till tåget för ett tag sen och så har jag pratat i telefon med mammsen så nu har vi redit ut allting men jag ska sova här tills på fredag ändå.
Ikväll så blir det nog bara en massor av plugg för jag har två prov den här veckan och sen har jag en engelska läxa tills på fredag också.
Så min kväll stavas plugg plugg plugg tror jag så jag skriver lite senare i ett pluggmellanrum eller vad man nu kallar det haha.

åh jag längtar tillbaka till thailand !

kram på er sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0