skönt med träning

 
jag och pappa i thailand för precis ett år sen



Halojj,
har precis kommit ut ur duschen efter att ha tränat spinning och core i vällingby. Skönt att få röra på sig men eftersom jag kände av min ***** så blev jag yr och känndes som om jag skulle svimma när som helst och det är några av symtomen som jag kan få, usch det är jättejobbig och det som var ännu jobbigare var att jag fick det när jag tränade idag och jag brukar annars alldrig känna så när jag tränar men sen när vi hade tränat och skulle gå så träffar vi på alexander och så står vi och snackar med han ett tag men sen var jag tvungen att dra men då var det såklart 20 minuter förseningar med tågen, suck så jag satt först och pratade med michelle och sen så satte jag på musik på mobilen.

Juste ! Jag sitter just nu och tittar på efterlyst och då så pratar dom om ett mord som hände på södermalm och jag bor precis där det hände och jag har hört massor av det där, gud jag blev jättechockad när jag fick reda på det där eftersom det hände precis utanför min port !
Gud usch det är torsdag imorgon och då börjar jag åtta så jag måste upp tidigt imorgon tror vid sex tiden suck -.- aja jag är en sån som lätt piggnar till eller jag är skitsur i början men sen blir jag oftast jätteglad haha nej oj vad jag babblar, nu ska jag ta coh fortsätta att titta på efterlyst så ni får ha en trevlig kväll och juste jag kanske inte kan uppdatera så mycket imorgon eftersom jag ska ut och äta middag med mamma och min låssaspappa men jag kanske hinner uppdatera innan jag drar in till stan men vi får se.
Kraaaam på er

Kommentarer
Postat av: emelie

simon mellberg? ;P

2009-03-11 @ 21:56:12
URL: http://emeliemoberg.blogg.se/
Postat av: emelie

simon mellberg? ;P

2009-03-11 @ 21:57:48
URL: http://emeliemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0