soligt väder

Hejsan alla, sitter just nu i min säng med den bärbara datorn i knät.
Som jag sa förut så drog jag och matilda till solariumet och solade så nu har jag lite mera färg men jag ska bättra på det ännumera under veckan och nästa vecka. Efter att vi hade solat så tänkte jag och matilda dra till slussen och sitta och sola i det fina vädret men planerna blev ändrade på grund av några telefonsamtal och när det var klart så hade solen gått i moln så då tyckte vi inte att det var någon idè längre haha och sen så satt matilda och snackade med modig på sms som slutade med att han befann sig i mitt vardagsrum men han drog efter kanske 45 minuter och då fortsatte jag och matilda att plugga svenska och nu kan ju ungefär 50-60 ord men det är lixom bara hälften av alla ord som vi ska kunna så jag får ta och plugga lite till.
Föresten ni såg väll det underbara vädret idag ? Det var 15 + grader , så nu känns det värkligen som om sommaren kommer snart men gud vad arg jag blir om det kommer pyttelite snö igen. Juste nu skulle ha sett mig och matilda idag, vi var helt sjuka om jag ska förklara det enkelt men vi tänkte gå ut i shorts, sommarskor , t-skirt ochn solbrillor och vi tänkte inte ha någon jacka men när vi kom utanför porten och såg att alla hade jackor och långbyxor på sig så känndes det lite fel och vi gick upp igen och bytte om till lite varmare kläder (a) men såna är vi = ingen aning om vad kläder efter väder är.
Skriver senare för nu ska jag ta och lägga över lite låtar till min mp3.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0