some music

Kan ni gissa vad jag lyssnar på för låt just nu ? Jo en låt från filmen Grease 2 åh jag älskar värkligen den filmen och det som är så roligt är att jag har tappat räkningen för längesen hur många gånger jag har sett den men jag gillar första filmen också och den har jag också sett grymt många gånger. Låten som jag lyssnar på heter Cool Rider. Jag kommer ihåg när man var liten och stog framför tvn och sjäng med till alla Grease låtar och skulleförsöka härma dom med deras jackor och hår och sen alla deras danser haha ja sån var i alla fall jag och mina kompisar som små.
Här kommer låten, så ha så trevlig samtigt som ni lyssnar och jag tror nog jag ska börja kalla den här låten anna och michelles låt haha.
 
Grease 2- Cool Rider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0