studiedag

Godmorgon alla.
Sitter just nu hemma hos mig på söder med matilda fast hon är i duschen just nu.
Efter skolan igår så mötte jag och matilda upp michelle och vi drog hem till henne och tittade på när hon skulle packa och jag kan säga att det var inte dirket lite kläder hon skulle trycka ner i sin väska haha. När hon hade packat ner nästan allt så rånade jag och matilda henne på lite väskor haha men eftersom hon ändå ska åka bort så spelar det ju ingen roll om vi lånar dom hihi (a)
Sen så blev vi sugna på choklad så vi drog till åkermyntan och handlade lite godis och energidricka på lidl och sen så satt vi och snackade i åkermyntan i kanske 30-45 minuter tills vi bestämde oss för att dra hem till michelle igen men påvägen hem så var det några nittonåriga killar som började snacka med oss och som slutade med att dom ville ha både mitt och matildas nummer hahah.
På kvällen så bestämde jag och matilda att jag skulle sova hos henne så på kvällen sen när vi drog ut så träffade vi först alexander och så gick vi typ runt och snackade och sen kom calle också och krävande som jag är så sa jag att han skulle skjussa mig en bit på sin moppe så han drog ner till lövsta och sen tillbaka till skolan igen men när vi tyckte att det var svinkallt ute så bestämde vi oss för att dra hem till calle och också att vi skulle sova där men det gick inte för matildas mamma så vi drog hem till matilda istället och satt och snackade.
I morse när vi vaknade så gjorde vi oss iordning och sen så drog vi hem till mig där vi just nu befinner oss.
Såhär ser ungefär mina och matildas planer ut:
-duscha
-plugga
-sola
-träffa mattih och karin (möjligtvis)

Ni får ha en toppendag så skriver jag senare.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0