tordag


vill tillbaka till thailand !

Hejsan alla
. förlåt för dålig uppdatering men datan har varit upptagen och sen har jag pluggat men nu fick jag tid över till att blogga.
Idag i skolan så hade vi ingen so så vi hade två och en halv times håltimma så då drog jag och matilda först hem till mig men då var mamma hemma och hade influensan och vi ville inte bli smittade så vi drog hem till henne och hämtade lite pengar och sen till skolan och hämtade mina pengar och sen drog vi till åkermyntans pizzeria och åt en sallat och till det tog vi ett glas vatten så vi kände oss väldigt nyttiga idag hihi.
Efter skolan så åkte jag till bromma och mötte pappa för vi skulle till BUP och när vi var klara där så åkte vi och köpte en bok till mig som jag ville ha men jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette men det var någonting med styrka i alla fall.
Jag har också klackat om mina skor som var ganska utslitna så nu kännd det skönt att ha blivit av med det och sen så när jag skulle öppna svenskaboken och börja plugga svenska så fick jag världens chock för det var hur många ord som helst som man tydligen ska kunna till provet så nu blir det att plugga fast jag kännde igen en hel del ord också så det blev inte allt för många ord i alla fall.
Imorgon så är det ju fredag och det innebär ju såklart att helgen börjar och gissa hur glad jag är, fast det är jag alltid när helgen kommer men ändå, ni måste ju erkänna att helgen är veckans höjdpunkt ? På tag om höjdpnukter så var det våffeldagen igår och pappa som inte är den bästa på man gjorde inga våfflor, buhuu för jag älskar värkligen våfflor !
Nu ska jag ta och glo lite på tv och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men jag ska i alla fall ta det lungt så ni får ha en fortsatt trevlig kväll och förlåt för att det har blivit så dålig uppdatering på sistone men det ska jag försöka ändra på men det har varit ganska mycket med skolan på sistone så har inte kunnat.
Juste såg ni det underbara vädret idag ? jag och matilda satt och solade idag på håltimman och det ända jag ville ha just då var mina solglasögon för jag fick sitta och kisa med ögonen helatiden men jag får ta med mig dom imorgon och även om dom är från förra året och inte världens finaste så får jag ha dom ett tag till tills jag köper ett par nya som förmodligen blir på min shoppingdag med mamma som jag ska ha snart. Nej nu ska jag sluta skriva så ni får ha det så bra.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0