trött som fan

Godmorgon alla. Jag vaknade nyss så just nu är jag väldigt seg och fortfarande trött så jag vill bara fortsätta sova men jag måste rensa heeela min garderob och sen måste jag plugga no så jag får gå och lägga mig tidigare ikväll istället. Jag undrar varför jag är trött så mycket nu för tiden men det kanske har med att jag har börjat sova mindre och mindre men jag måste nog börja ta igen mina missade sovtimmar så jag kanske börjar orka mera.
Igårkväll så bytte jag film och tittade på " a cinderella story" istället så när den var klar så gick jag och la mig och då var nog klockan tre tror jag.
Nu måste jag börja städa garderoben och sen ska jag nog ta någonting att äta så ni får ha det superbra sålänge så skriver jag när jag är klar.
/ anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-22 @ 15:38:55
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0