utmaning



Jag satt precis och tittade på hur många inlägg jag har publicerat sen jag skapade just den här bloggen och det var inte många alls och sen vill jag komma upp till ett jämt hundratal istället för tex, 378 eller sånt sånt ja ni fattar och då kom jag på ett utmaning mot mig själv att jag ska försöka skriva 27 inlägg den här veckan för då kommer jag upp till ett jämt hundratal haha kontigt mål men det kanske kan liva upp bloggen lite eller vad tycker ni om ideèn ?
När jag har publicerat det här inlägget så har jag 26 inlägg till att skriva under veckan men vi hur se om jag lyckas det beror självklart på hur mycket det är med skolan och så men jag ska försöka i alla fall.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0