vååååååååååår !

Hejsan alla glada , just nu sitter jag här med ett äpple i handen och har precis kommit ut ur duschen. På bilden idag så skulle vi rita klart våra dörrar då jag ritade en bar haha och sen skulle vi tydligen hitta på en egen seriefigur och rita en serie och min seriefigur heter egon, haha. Efter skolan idag så skulle jag ha dragit hem till michelle på direkten men jag blev sittandes i solen på skolgården med massa tills vi klättrade upp på taket och solade där istället och vi satt nog där i en timma kan jag tro men sen när vi skulle ner så kom jag inte ner så dom var tvungna att hämta en stege hihi (a) oupsii.
Sen när jag äntligen kom ner så tog jag sällskap med marcus och min pojkvän för dom skulle till gulan och jag skulle till michelle och sen när jag kom dit så var emelie och elvira också där och dom sötnosarna hade köpt en calippo till mig så den satt jag och åt och sen så kom pojkvännen och marcus och då satt vi och tittade på massor av roliga videor på youtube och sen så drog jag och elvira vid halv sex för vi skulle och träna i vällingby och när vi kommer dit så var spinningen redan full så vi fick ta bara core men medans vi väntade så gick vi och käkade och när vi kom tillbaka för att träna så visade det sig att vi hade tagit fel på tider så det blev ingen träning för våran del, suck ! jag som värkligen behövde träna men aja så jag åkte hem till pappa och elvira och matilda drog hem till dom och sen när jag kom hem så käkade jag och duschade så nu sitter jag här ren och fräsch.
Imorgon så ska jag köpa dom där skorna som jag la in på bild igår för idag så la jag undan dom så jag ska bara betala imorgon, gud jag längtar för jag är typ kär i dom skorna !
Här kommer lite bilder från idag (klicka för större bilder)


/ anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter att ha läst lite här på din blogg så har jag en sak att säga dig, LÄR DIG ATT STAVA! Du stavar som en 9-åring. Om du inte slutar så "sloss" jag kanske.

2009-03-19 @ 13:48:50
Postat av: anna

svar anonym, haha jag skriver bara av mig utan jag skriver ingen svenskauppsatts ;) och i vissa lägen så kanske jag t.o.m är stressad

2009-03-19 @ 17:16:40
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: Liene

underbara vårbilder, hoppas våren är här för att stanna:)

2009-03-19 @ 20:33:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0