heeeeeeeeeeeeeeelg

Hej bloggen !

Sitter just nu hemma hos mamma med michelle och eftersom vi är ensamma hemma så ska vi göra oss iordning här och sen dra till angelica där tjejmiddan ska vara.
Ikväll så ska vi först vara hemma hos angelica och ha tjejmiddag och sen ska vi ut och vara med massa så jag tror det kommer bli sjukt kul i alla fall och sen inatt så ska jag och michelle sova hemma hos mig men jag har ingen aning om när vi kommer hem så jag vet inte om det kommer bli någon bloggning inatt sen när vi kommer hem.
Idag i skolan så gick det dagen väldigt fort även om jag hade dunkande huvudvärk men det gick över sen som tur var. Vi hade engelskaprov idag också och det gick helt okej tror jag. Efter skolan så gick jag och matilda upp till trollboda skolan för att möta michelle och emelie men dom hade inte slutat så vi satt och snackade lite med klara och ankan först och sen kom jennie men när michelle och emelie slutade så drog jag och michelle hem till henne och hämtade saker och sen gick vi hem till mig så det är här vi befinner oss nu, men nu måste vi börja göra oss iordning så ni får ha så bra.

Ps, bilder från den här kvällen kommer imorgon tror jag .

ha en super rolig kväll för det ska jag ha !
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0