kaos

Hej bloggen !

Gud jag vill bara förklara min dag med ett ord, K A O S !
Allting började med att jag och matilda satt och bestämde oss på so lektionen för att vi ville färga håret eftersom vi tyckte att vårat  hår såg rött ut i ljuset så på lunchrasten gick vi till åkermyntan och köpt hårfärg för vi tänkte att vi skulle bli lite mera blondfärgade så när vi hade slutat skolan för dagen så gick vi hem till matilda och började färga vårat hår och när det var klart så hade jag kycklingult hår , jag skojar inte utan det var verkligen  K Y C K L I N G G U L T ! Så det första jag gjorde när jag kom hem var att färga om det till brunt så nu har jag ungefär samma hårfärg som jag hade innan jag färgade ljusare hos frisören så nu är jag räddad i nöden hihi (a)
Imorgon efter skolan så ska jag möta upp michelle och så ska vi dra hem till henne och göra oss iordning eftersom vi sen ska på tjejmiddag hemma hos angelica för hon och linda har en tjejmiddag tillsammans för att linda fyllde år den femte och angelica fyller år den nionde och sen på kvällen så ska vi ut och träffa massa och sen på kvällen ska michelle sova hos mig tror jag.
Jag har inte så mycket att skriva eftersom jag inte gjort så mycket idag men jag skriver imorgon istället så ni får ha det så bra tills dess.
/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0