morgondagen

jag och amanda på tågen för några dagar sen

Imorgon så tror jag inte att det kommer bli så speciellt mycket bloggning eftersom jag först ska till skolan och sen efter skolan så ska jag först hem till michelle och när vi varit där ett tag så ska vi åka in till stan och träffa ola och hans kompis så jag skriver antingen när jag kommer hem eller när jag är hos michelle men nu vet ni i alla fall mina morgondags planer.
Nu ska jag stänga av datan och sätta mig vid tvn så ni får ha det så bra.

/ anna


Kommentarer
Postat av: amanda

haha det var kul där på tunnelbanan jöe! kommer du ihåg tanten som satt och snackade helaaaaaaaaaaaaaa vägen hem. skitg jobbig brud asså haha älsardig tussie

2009-05-05 @ 22:39:47
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: hahahahahahahahhahahah aaa älskardig

2009-05-06 @ 22:04:54
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0