shopping

Hej bloggen !

Idag så började skolan med att jag kom fem minuter försent och sen hade jag lite olika lektioner. På lunchen så drog jag och matilda och tog en prommenad och sen drog vi till grillen för att käka där vi också träffar crippe,agust och niklas som också skulle käka. Efter skolan så drog jag och matilda först hem till henne och hämtade lite saker och slängde i oss en macka och sen åkte vi till vällingby och tittade på kläder och jag köpte en vit klänning, vita jeansleggins och ett par illrosa skor och matilda köpte ett par jeans och en jätte cool tröja.
När vi varit i vällingby ett tag så åkte jag hem till pappa och tittade på tv ett tag tills det var dags för middag. Så nu har jag precis ätit och ska ta och plugga lite engelska eftersom jag har prov på fredag.
såhär ser sakerna ut som jag köpte idag (bilderna är tagna med mobilkamera eftersom min kamera sladd är hos matilda så kunde jag inte ladda över bilder från kameran)

vit klänning - gina tricot

rosa tygskor - acent

vita jeansleggins - gina tricot

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0