första dagen på praoen

Godmorgon alla.
Just nu har jag precis klätt på mig men jag ska ta och sminka mig också men håret får jag sätta upp i en bulle eftersom min platttång är trasig och jag vill bara ha utsläppt hår om mitt hår är spikrakt (a) .
Idag är det ju första dagen på praoen så det är bäst att jag gör ett bra intryck nu och kommer lite tidigare än vad vi igentligen börjar så jag ska åka vid halv åtta så är jag framme vid 20 i nio fast vi börjar nio men det är alltid bättre att komma lite tidigare än lite försent
.
Igårkväll så var jag först i stan med michelle och matilda och då köpte matilda först en tröja och sen så skulle michelle köpa ett par skor men hon hittade inga så vi gick och käkade i kungshallen istället och då blev det är grekiskt , mumms .När vi hade ätit klart så drog vi först till skanstull och träffade matildas ex och hans kompisar men när vi hade varit med dom ett tag så drog jag och michelle hem till mig i hässelby och matilda drog hem till sig och käkade. När jag och michelle kom hem till mig så satt vi först och snackade med min mamma ett tag och sen så gjorde vi oss iordning och sen drog vi först hem till michelles pappa och sen mötta vi upp emelie och sen drog vi ner till allmäna och träffade ekman,arvin, calle, dennis, benke och alexander för vi skulle grilla med dom. Det blev en helt lyckad sista kväll på lovet som jag hade hoppats på för vem vill lixom ha en dålig och tråkig kväll sista dagen på lovet ? aa inte jag i alla fall.
När vi hade grillat klart så satt vi och snackade ett tag och sen drog först michelle, emelie, ekman och benke och så satt vi andra kvar och snackade ett tag men sen drog jag och matilda hem till henne och sen drog jag väll hem till mig vid kvart i elva.
Här kommer lite bilder från igår


bild ett, våran fin fina grill haha. bild två, ekman och dennis fina as. bild tre, jag. bild fyra, arvin , men jag vette f*n vad han gör  haha

/ anna

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; jamen :)

kram

2009-04-14 @ 15:19:08
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter hennes ex? :)

2009-04-14 @ 18:04:29
Postat av: anna

svar anonym, han heter fredrik modig

2009-04-14 @ 18:10:04
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0