ny mobil

Hejsan bloggen.

Har precis städat undan på mitt rum och fixat det sista på min no uppgift så nu är jag klar med det och det känns toppen.
Idag efter skolan så åkte jag hem ett tag och sen mötte jag michelle för hon ville ha sin tröja och en väska tills när hon åker till Milano imorgon. När jag mött henne så gick jag hem och fixade lite saker och sen drog jag till medis och mötte upp michelle för vi skulle ta sällskap en bit för jag skulle möta pappa vid hötorget och hon skulle till hässelby. När jag mött pappa så gick vi in på telia och skulle lämna in min mobil på lagning men det kostade lika mycket att lämna in den på lagning som att köpa en ny så vi gick till elgiganten och köpte en ny istället som är rosa (a) hihi. När jag kom hem så la jag över massa musik till min nya mobil och sen så åt jag och fixade min no uppgift.
Imorgon så är det ju valborg och då ska jag vara med massa och jag får hoppas på att det blir roligt och en massa bilder kommer tas men dom får ni se senare i helgen.
Jag kan inte skriva så mycket mera nu för pappa ska tydligen ha datan nu men ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

den här mobilen köpte jag idag

/ anna

Kommentarer
Postat av: ankan

har den där mobilen i röd och svart :) den är skön!<33

2009-04-29 @ 23:14:33
URL: http://moveforward.blogg.se/
Postat av: Bea

Bra blogg du har :)



Hoppas allt är bra

2009-04-29 @ 23:34:46
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Natha

Åh, jag vill också ha den! :)

2009-05-07 @ 21:22:09
URL: http://typpnattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0