20.45

Just nu sitter jag här med en kopp te och bara tar det lungt. Tänkte se om det finns någonting bra på tv annars sätter jag nog på en bra film.
Matilda var här ett tag förut också, vi åkte först från henne och på tåget så kommer hennes ex ex ex ex ex eller nått sånt på tåget. Han heter michel och har en blogg tillsammans med sin syster "palmroths.blogg.se". Sen när vi kom hem till mig så svullade vi i oss bullar och satt och tittade på tv ett tag och sen kom pappa hem och började med maten och sen så skulle vi käka och då blev det thailmat mumms. Jag tror nog att det är min favoriträtt ärligt talat ! Efter maten så var jag tvungen att gå tidigare för matilda skulle tydligen prata med min pappa om någonting hemligt så jag var tvungen att gå och jag som hatar hemligheter och sånt var hur nyfiken som helst men aja jag får veta det senare.
Sen så skulle matilda tydligen vara med emelie men sen blev det inte så och då bestämde matilda sig för att träffa michel istället så jag följde med henne till tunnelbanan och sen så åkte hon iväg och jag var lite orolig över att hon skulle åka vilse eller så men jag tror inte hon gjorde det.
Ikväll så tror jag nog bara att jag ska ta det lungt för jag är jättetrött ! Sen imorgon på morgonen så skulle jag ha tagit en spruta mot livmoderhalscancer men då jobbade tydligen pappa den tiden vi hade och han hade något möta så jag ska ta den på lördag istället innan jag åker till hässelby. Usch jag hatar sprutor så jag får ta med pappa som stöd haha.
Ha en bra kväll sålänge. kramar


Kommentarer
Postat av: malinmikaela

Det tror jag också :)



KRaam

2009-02-26 @ 21:05:47
URL: http://malinmikaela.blogg.se/
Postat av: ida

tack så mycket tjejen! :)

2009-02-26 @ 21:27:22
URL: http://ppopular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0