doktorn

Godmorgon alla, sitter just nu här i soffan och väntar på att pappa ska komma hem för vi ska till doktorn och undersöka min hals och sen om man kan få någon medicin eller något sånt. Åh jag vill värkligen vara frisk på fredag när jag ska till romme, för jag har längtat så himmla mycket !
Juste, jag läste eller såg kan man väll säga men i alla fall så i en tjejs blogg jag tror hon hette någonting med treuros eller nått sånt .blogg.se men jag är inte säker men i hennes blogg så såg jag att hon hade filmat hela hennes lägenhet och berättat lite och jag tyckte det värkade som en jätterolig ide´ så jag tänkte filma min lägenhet och berätta lite fast då kommer ni få höra min kråkröst men what ever.
Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen ska jag gå och möta pappsen så ni får ha det så bra så skriver jag när jag kommer tillbaka.
Kramar

Kommentarer
Postat av: jane

vad heter ditt favvo fik -ställe????

2009-02-03 @ 11:07:00
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0