spruträdd

jag och michelle igår haha drivbild på mig


Hejsan alla, just nu sitter jag här hos emelie. Jag kom hit precis för jag fick skjuss av mammas man. Igår kväll så blev allting kaos från början men det ordnade ut sig och jag, emelie och michelle tittade på någon skräckfilm och sen så gjorde emelie iordning sig och gick och la sig men enligt henne så kunde hon inte sova för att jag och michelle var för högljudda hihi oups my bad (a) . Jag och michelle vaknade i morse då det bara var hon och jag men michelle låg kvar i sängen och jag gick och gjorde mig iordning och sen åt vi frukost och sen drog vi för michelle skulle på ansiktisbehandling och jag skulle möta pappa i stan för att ta min spruta mot livmoderhalscancer. Först så mötte jag pappa i slussen och så gick vi till den där vaccingrejen och vi var tvungna att hämta ut sprutan själva så när vi hade varit där i tre minuter så fick vi gå och hämta ut sprutan och sen gå tillbaka och när jag skulle ta sprutan så börjademitt hjärta bulta och sen fick jag inte hålla i pappa för då skulle jag spänna mig enligt henne ( okej låter barnsligt men jag är skiträdd för sprutor ! ) . När hon sen stack och spruta in den där grejen så gjore det JÄTTEONT i armen och jag fick nästan tårar i ögonen så när jag var klar så gick vi för att fika i gammla stan och då tog jag blåbärspaj med vaniljsås och en cola och pappa tog kaffe med en chokladboll. När vi hade fikat klart så drog jag hem till pappa för att hämta min tandborste och sen mötte jag michelle i hötorget och vi gick och bytte hennes piercing. Sen drog vi hem och påvägen mötte vi matilda och modig och sen stannade alla utom jag i vällingby för jag skulle hämta mina saker hos michelle och sen skulle jag dra till emelie. Så nu sitter jag här hos emelie och tittar på när hon viker alla sina kläder och sen ska vi käka och efter det ska vi ut och träffa dennis och simon typ.
Ha en trevlig kväll för det hoppas jag att jag och emelie kommer ha.
kraaaaaaaaaamar och puuuuuuuuuuuuussar


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag såg att du har tävlat om bloggdesigner hos mig förut så jag tänkte bara passa på och säga att jag har en till tävling nu där det är lättare att vinna :) Du hittar den här http://naztysbunny.blogg.se/2009/march/design.html

2009-03-01 @ 11:46:04
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så mycket :) Min dag har varit bra hittills. Har vart upptagen i helgen, så har inte kunnat svara förän nu :D



Jag är också livrädd för sprutor :/ Var med om en väldigt dramatisk händelse när jag var mindre som gjort att jag är skitskraj och lipar varje gång jag ska ta en (jag är 19, jag vet. haha), men jag kan inte göra något åt det!

Du kanske spände dig när hon tog den? Har aldrig tagit den sprutan, men mamma vill att jag ska göra det :( Tar man den en gång och sen är det bra?

2009-03-01 @ 13:50:07
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0