onsdag

Hejsanhejsan, jag har precis laddat över bilder från bussresan påväg till romme till den här datan eftersom jag laddade in dom på min data hos mamma förut och gud vad jag skrattar åt bilderna, alla gör så sjukt kontiga miner som ni kanske såg på bilderna förut.
Som ni mäkte så hann inte blogga imorse för att jag försov mig så jag hann knappt ens med tåget. Första lektionen var bild och den här veckan så har vi föräldrar vecka och då var matildas mamma med men inte matilda eller matilda kom senare men på bilden så skulle vi rita av frukter från olika vinklar och sen skulle vi sätta oss vid ett fönster och måla någonting som vi såg och då ritade jag ett hus och massor av detaljer, blev inte fint alls men jag kan värkligen inte måla och då menar jag värkligen inte. Efter bilden som höll på i två timmar så var det dags för svenska då vi skulle fortsätta på våra berättelser och det gick helt okej. Matildas mamma var med på svenska lektionen men sen skulle vi på lunch och då ville matildas mamma följa med och äta med det fick hon tydligen inte för matilda och matilda blev så himmla rasande så hon skrev dra åt helvete till hennes mamma mitt i matsalen och gud jag såg värkligen på matildas mammas min ojojoj vilken min säger jag bara men drog ja det gjorde hon i alla fall.
Efter lunchen så skulle vi ha idrott och när jag och matilda hade tagit våra saker och skulle gå mot idrotten för att byta om så säger matilda helt plötsligt, "jag ska gå hem" jag fattade ingenting men jag gick till idrotten i alla fall och när jag byter om så ringer jag matilda för att undra vad det igentligen var som hände och då skulle hon tydligen gå hem för hon hade ont i huvudet men hon drog till stan istället och träffade modig, michelle och andreas. På idrottslektionen så var det värsta kaoset för när benke och christian skulle välja lagen så sa benke, "hmm vart jag vi sätta dig i för lag, för att i det där laget skulle du bara bli våldtagen i och i det andra vet jag inte men vi sätter dig i det röda" Och gissa vad som händer när jag går mot det röda laget ? jo, rasmus,anton,ogge,christian flyger på mig och skriker våldta anna man ba aaaah ! haha nej jag skoja bara. Men jag gjorde faktiskt ingenting stog bara och glodde på dom och sprang en bit.
Efter idrotten så var det so och då skulle vi gå igenom massor av frågor som vi hade svarat på i boken och det gick helt okej men när jag skulle svara så var alla tvungna att vara knäpptysta för att min röst är helt konstig jag har ingen aning om vad som hänt med den.
När skolan var slut så åkte jag hem till pappa och nu sitter jag här och tittar på tv. Tänkte försöka slänga in massor av inlägg ikväll eftersom jag varit så himmla dålig på det nu på sistone så ni får hålla ögonen öppna under kvällen.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0