BUP

Just nu sitter jag här på BUP, jag har tid klockan kvart över ett.
Blev ingen bloggning i morse för jag försov mig så jag har bara haft en lektion idag och det var språk så det har varit en väldigt kort dag idag kan man säga. När jag är klar på BUP så ska jag dra hem och plugga oj juste tänkt om jag har fått några läxor nu i dom ämnerna som jag missat idag aja jag får prata med mina lärare och ta igen en massa imorgon istället.
Igår så fastnade jag för en låt av Beyonce och jag tror jag lyssnade på låten säkert 30-40 gånger känns det som så nu kan jag hela låten utantill typ. Jag lägger in den så ni också kan lyssna på den.



Jag bloggar mera när jag kommer hem efter BUP, kanske att jag lägger in lite klädes och skönhets tips som jag gillar så håll ögonen öppna under dagen. Nu har jag tid alldeles snart så jag måste runda av nu. Ni får ha det toppen.
kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är bup? :)

2009-01-26 @ 19:21:44
Postat av: anna

svar anonym, barn- och ungdomspsykiatrin

2009-01-26 @ 20:04:36
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: Amanda

går också där, värför går du där gumman ? :)

2009-01-26 @ 20:45:04
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0