friday

såhär ser lokalen ut där vi höll till idag när vi tränade


Tänkte berätta lite nu om vad som hänt idag eller ja idag och idag, ni förstår väll vad jag menar ? aja what ever.
Jag vaknade vid sex tiden men klev upp ur min varma och mysiga säng vid kanske halv sju så jag fick ganska bråttom eftersom jag bor hos pappa och det tar 40 minuter till skolan så var det dags att lägga på ett kol tänka jag så jag rusade upp ur sängen och slängde i mig en smörgås och sen så tittade jag på vad jag kunde bära på mig för kläder denna dag och det fick bli mina jeansleggins från bik bok och en grå tunika/tröja från hm alltså ingenting speciellt men det fick duga haha. Sen så fixade jag håret och la på mascara på ögonfransarna och sen så började jag dra mig mot tåget för att åka till skolan. När jag väl var i skolan så var den första lektionen so och gud vad duktig jag var, tyckte jag i alla fall. Jag jobbade på grymt bra och kom väldigt långt med instuderingsfrågorna om 1800-talet.  Sen så var det dagt för syslöjd och jag skulle då fortsätta att jobba med min knallrosa och gråa collegetröja och även på den lektionen kom jag väldigt långt och jobbade på jättebra så min lärare sa att om jag fortsätter såhär så kanske hon kan höga mitt betyg till MVG och det är det betyget som jag satsar på i slöjd. När slöjden var slut så var det dagt för lunch och sen så hade vi svenska efter det och där kan jag säga att hela min klass var ett stort kaos, med rättare sagt så var hela lektionen en total katastrof haha men sen på engelskan så gick det bättre och jag jobbade på helt okej. När vi slutade för dagen så gick jag och matilda hem till henne för att byta om för vi skulle till vällingby och träna så vi fick skjuss av hennes mamma dit och så köpte vi våra kort och gud vad ful jag blev på fotot som man måste ta för att ha på kortet, jag skojar inte det ser ut som om jag har en två meter lång panna haha men när vi väl köpt korten så satte vi oss ner och pratade en massa medans vi väntade på att få komma in i träningslokalen för att köra gruppträningspasset "step up" och eftersom det var min och matildas första gång så fick vi göra så gott vi kunde eftersom vi inte hade gjort alla steg förut och jag kan säga att det passet var jätte ansträngande även fast det varade bara i 30 minuter så när det passet var slut så var det ett pass efter som hette "core" och det var också väldigt ansträngade men bara för magen men det gav mycket träning så dom olika passen rekomenderar jag starkt !
När jag kom hem sen så duschade jag och åt lite middag då det blev kyckling med klyftpotastis, mumms ! sen nu på kvällen så har jag inte gjort så mycket, mest tittat på tv och tagit det lungt, vad har ni själva gjort ikväll eller idag ?

Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängdags för jag är så himmla slut efter den här dagen eftersom jag fick vakna klockan sex och sen har jag kört två träningspass+ skola haha så inatt kommer jag sova bra tror jag. Ni får ha det så bra så säger jag godnatt.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0