blir aldrig nöjd

Hej bloggen ,

Åh jag blir så sur på mig själv över att jag inte kan fixa designer, varje blogg man tittar in i så har dom alltid så fina designer och sen kommer man till min, usch man vill inte ens tänka på hur den ser ut .
Gjorde i alla fall en ny header idag som får duga tills jag hittar någon som kan göra designer vilket jag hoppas sker snart.
Ikväll har jag inte gjort så mycket, har mest legat i soffan och tagit det lungt. Jag har så gimla ont vid revbenen på vänstra sidan så jag kan inte ta djupa andetag men jag får hoppas så att det blir bättre.

Nej vad ska jag skriva om nu, det känns som om jag bara klagar haha, sorry ska bli på bättring .

KISSES
/anna

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket :D

2009-07-08 @ 21:52:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Svar: Jag tar 20kr för en design. Gå in och läs om det, klicka på bildlänken jag har i menyn! :)

Så om du tycker det är bra, så hör av dig :)

2009-07-09 @ 13:52:11
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0