fixa en bränna

Godmorgon bloggen !

Vaknade för kanske en och en halv timma sen då pappa väckte mig för jag var tvungen att packa ner det sista innan han åker till båstad för han ska ta med min väska i bilen så jag slipper släpa på den när jag ska åka buss till farmor på fredag men pappa kommer till farmor på lördag så då får jag resten av mina kläder .
Idag så ska jag och matilda till riddersvik och sola eftersom både hon och jag vill fixa en bränna, jag känner mig så sjukt vit just nu !
Inatt jag ska sova hos matilda så ikväll har vi funderat på att vara med villastan människorna eftersom det var så G R Y M T länge sedan !

Nej nu måste jag skynda mig att fixa det sista sen ska jag förbi michelles videobutik och säga hejdå till henne innan hon åker till landet och jag åker till farmor , men jag skriver antagligen senare idag om jag får tillgång till data.


KISSES

/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0