skön dag

Kom precis in, har legat och solat i kanske 3 och en halv timma nu så tänkte att det var dags att blogga lite som jag inte har hunnit med tidigare idag.
Som man märkt idag så har vädret blivit M Y C K E T bättre än vad det var igår och det är en S T O R T plus ! Sen har jag kommit på att jag pratat med michelle 4 gånger idag på bara 4 timmar haha , jag vet jätte intressant men det märks att jag och hon inte kan vara utan varandra länge .
Jag var nere vid hamnen idag också men jag såg varken ralle eller oscar, undra vart dom tagit vägen haha aja jag och lise får letareda på dom imorgon fast jag tror dom antagligen är hemma hos simon och chillar i hans pool så vi får väll dra dit imorgon annars haha.

Juste imorgon kommer liselotte hit, hug vad jag har saknat henne vi har nog inte setts på ett halv år kan jag tro men imorgon ska vi ses och då blir det lite liv här i karlsborg i alla fall haha a nu vet ni det.



farmors port haha ( hon bor vid andra fönstret )

KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0