tripp till skövde

Hej bloggen ,

Kom precis hem från skövde, hittade dessvärre ingenting och sen började det ös regna så vi åkte hem men vi fikade i alla fall där och då tog jag självklart min favorit ... hallonpaj .

Ikväll så ska vi köpa hem thaimat eftersom både pappa och jag var sugna på det så mmmm vad gott det ska bli haha.
Jag hann tyvär inte blogga imorse eftersom när jag vaknade så var jag tvungen att snabbt klä på mig, sminka mig och sen slänga i mig någonting att äta för att vi skulle till skövde och pappa vet hur långsam jag är på att göra mig iordning när jag har datan på så nej ingen bloggning blev det men nu under kvällen ska jag försöka slänga in en massa inlägg i alla fall.



bild från skövde idag



skövde

KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0