anna ska bli städtant

Hej bloggen !

Sitter just nu här i köket och har precis ätit lite frukost. Idag så har jag först en uppgift och det är att jag måste rensa ut hela min garderob på vad jag inte vill ha längre och vad jag vill ha , sen måste jag vika in allting fint i garderoben också eftersom jag inte hittar mina kläder längre haha så idag kommer lilla städtanten anna på besök hit ( alltså jag ) .
Senare idag eller rättares sagt senare ikväll så ska jag ut på middag med mamma men innan det så ska jag möta upp henne och köpa ett par skor från din sko.
Oj, gud vad tiden springer ikväg jag ska ju vara i stan om två timmar så nu måste jag skynda mig.
Ha en bra dag så får vi se om jag hinner slänga in ett inlägg till innan jag drar
KISSES
/anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

ahha det handlar om en kille som heter simon bara :) älskar dig

2009-06-11 @ 17:18:59
URL: http://enligtangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0