grekiskt med pappa

Ikväll så har jag varit på restaurang här på söder då vi valde en grekiskt restaurang och gud vad gott det var ! Rekomenderar verkligen den " till en greek " och den ligger ungefär vid medborgarplatsen.
När jag kom hem så har jag bara pratat i telefon med både michelle och matilda så imorgon ska jag först käka lunch med michelle och sen ska jag träffa matilda i stan så ska vi handla in lite kläder till garderoben haha och jag vet att det är världens sämsta dag att shoppa på eftersom det är så otroligt fint väder men det är den enda dagen som jag kommer kunna göra det på .

Jag har inte så mycket att berätta så jag slänger in en låt



KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0