hemma igen

Hej bloggen !!

Nu är jag hemma igen så nu blir det lite uppdatering fast jag kommer ha ganska fullt upp nu i helgen så jag kan inte lova att det kommer bli speciellt mycket bloggning men mera bloggning än vad det har varit nu under som här 12 dagarna i alla fall.
Konfirmationslägret har varit hur roligt som helst och jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit ! Det var mera i början när man kom dit som man tänkte " vad har jag hamnat på för något j*vla koncentrationsläger" men efter några dagar så tyckte jag och många flera att det var superkul . Jag orkar inte berätta vad vi har gjort  för det skulle ta flera timmar men jag kan berätta lite roliga saker utan en massa detaljer. Det var b la , ett triangeldrama, en kärlekstemadag, spöknatt, grillning, massa aktiviteter, tiden då vi umgicks med varandra på rummen  och det blev en hel skratt och dessvärre lite gråt och så men allt ordnades ut och blev till skratt .
Jag lägger in lite bilder men ni får se flera bilder i mitt album på facebook ( Anna Östman ) .


christian sötnos



mitt och emelies godis som vi åt påväg till lägret



schteeeekiga viktor



jeff och oskar (oscar ? osäker på stavning )



jeffie



vollyboll spelades det varje dag



sista kvällen avslutades framför brasan




solnedgången

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0