konfirmation

Hej bloggen !

Idag hade jag först konfirmation och sen efter det så åkte jag, mamma, min låssas pappa, mammas kusin och hennes familj hem till mamma och åt , fikade och sen fick jag lite presenter . Vid fyra så åkte jag hem till pappa så det är här jag befinner mig just nu.

Konfirmationen gick bra idag förutom att det var så varmt inne i kyrkan så man höll på att smälla av ! Sen när allting var klart i kyrkan så skulle alla föräldrar ta kort så du fick vi stå i en klump mitt i solen så ja kallt kan man ju säga att det verkligen inte var menmen .

Ikväll ska jag bara ta det lungt, är sjukt trött och jag har varit det ett tag nu så jag undar vad det är men det är väll för att jag har sovit för lite på sistone antar jag.
Här kommer lite bilder från idag


KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0