lite shopping blev det allt

Hej bloggen !

Har precis kommit hem till pappa, var ju som sagt ute och åt med mamma vilket var jättemysigt och det var ju toppenväder på köpet så alla som är på nrj in the park får säkert en toppenkväll med superduper bra väder.
När jag var i stan idag och åt så fick jag lite nya saker av mamma som var ett par nya skor, bodylotion ( var ett måste ) och en ansiktskräm med färg i så det ser ut som om man har solat .
Vi åt på någon restaurang i gallerian fast vi satt ute eftersom det var så fint vädret och valigt tråkig som jag är så tog jag en pizza men det gjorde faktiskt mamma också haha. Jag skulle igentligen följt med mamma till hässelby men då skulle jag behövt vara hemma hos pappa klockan 11 imorgon för att damsuga och det orkar jag inte så därför åkte jag direkt hem till pappa istället.

Imorgon ska jag sova hos michelle så vi får se vad vi hittar på men någonting blir det i alla fall.
det här köpte jag idag



-skor från ROOTS



-ansiktiskkräm med färg i 
-dove bodylotion
-nivea roll on

KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0