matteolympiad

Hej bloggen !

Sry blev ingen uppdatering igår men pappa hade datan hela kvällen så jag låg bara och degade framför tvn.

Imorse vaknade jag alldes för sent så jag drog bara på mig ett par jeansleggins, ett linne och en svart stor tjocktröja. I skolan idag så hade vi matteolympiad som tydligen alla åttor har varje år då man blir indelade i olika lag och sen ska man göra olika matteövningar så kan man samla poäng och vinnarlaget vinner någonting men vi får inte reda på vilka vinnarna är fråns på måndag. Efter skolan åkte jag och matilda upp till vällingby och mötte michelle och massa sen gick jag, matilda till hm och köpte matildas skolavslutningsklänning sen åkte jag, angelica, matilda och michelle hem till michelle och tittade på film och filmen hette tretton tror jag. Angelica drog vid fem tiden och då satt vi andra och pratade, skrattade och massa sånt. Vid åtta tiden drog jag hem till pappa eller först åkte jag förbi mamma och hämtade lite saker sen åkte jag hem till pappa då jag var tvungen att städa mitt rum eftersom jag ska sova borta hela helgen.

Imorgon så ska vi ha mentorsdag och då ska min klass titta på film i skolan haha jippi ! nej nu var jag lite ironisk men jaja det blir säkert roligt i alla fall. Vi börjar 10 och slutar när filmen är slut så det blir en kort och skön dag , mera om morgondagens planer får ni höra imorgon.
Nu ska jag gå och sova snart så ni får ha det så bra.


ps, försökte lägga in lite bilder från idag men min mobil ville tydligen inte det så blev tyvär inga.

kisses
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0