om mig

PERSONLIGT
Namn: Anna Margareta Therese Gustavsson Östman
Födelsedag: 12 mars1994
Smeknamn: anue  
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: haha jag vet faktiskt inte , ingen fin iaf
Längd: Typ 172
Högerhänt/vänsterhänt: Go Höger
Stjärntecken: fisken, blubb blubb
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Ja
Dålig vana: tar för lite ansvar

FAVORIT
Färg: rosa
Sport: går inte på någon nu men ska börja på gym efter sommaren
Godis: ingen speciell
Affär: Gina Tricot, hm, topshop, mq, salt
Helgdag: Lördag
Årstid: sommaren !

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: Haha ja
Sovit utomhus: japp
Spytt i skolan: ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha mycket !
Varit på scen: Jadå :)
Retats: ja

DU
Svär: ibland
Sjunger bra: haha absolut, nej tyvär jag är tondöv !
Duschar dagligen: ja,minst en gång om dagen. Jag älskar att duscha
Vill gifta dig: jadå men inte nu
Kommer överens med dina föräldrar: oftast men bara med pappa
Äger en ipod: nej
Sover med gosedjur: det är klart, nej men har bara ett kvar som bara ligger i sängen men sover med den gör jag inte.

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Orginal Donken
Choklad/vanilj: Chocklad, självklart!
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar!
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Mysa m film ofc!
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/paj: Paj

KAN DU
Gå ner i splitt: Haha nej och vågar inte testa heller
Skriva med båda händerna: kan jag säkert :D
Vissla: nej, eller bara ibland
Blåsa en bubbla: Blåser dem största såklart ! :D
Ha dina ögon i kors: nej eller bara lite om jag tittar på mitt finger typ-
Nudda näsan med tungan: nej, jag kan inte ens se min näsa om jag tittar på den  så jag ser den bara i spegeln (a)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: pappa
Du pratade i telefon med: matilda bästavän !
Du kramade: matilda
Du skällde på: min låssas pappa
Du sportade med: var längesen men då var det nog matilda haha

SENAST DU
Skrattade:  idag med matilda
Grät: kommer inte ihåg, ni vet mitt minne haha
Filmen du såg: igår med matilda , alvin och gänget

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Ett höghus med sju våningar
Lyssnar du på musik nu: ja
Vad har du på dig: randig tröja, leggins
Vad är det på din musmatta: bärbardata, så har ingen

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: olika, men kan bli upp till sju st eftersom jag älskar kuddar
Dricker du mjölk: Mjölk blandat med oboy, käääärlek!
Person du hatar mest: kan jag ju inte nämna
Vad borde man uppfinna: kan inte komma på någonting nu
Är du ett hälsofreak? Jag vet faktiskt inte
Värsta vädret: Storm !



KISSES
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0