soltanning

Hej bloggen !

Jag och pappa har precis lagt ut mitt skrivbord på blocket som jag inte vill ha längre och aldrig anväder så vi ska skaffa en byrå och en fotölj istället .
Idag så var jag som sagt i stan med matilda för hon skulle på soltanning i hötarget så jag skulle följa med henne och imorgon så ska jag göra det, jag vet att vi fuskar men vill bara få en snabb brun färg innan skolavslutningen haha. Det blir iaf en jättestor skillnad på matilda men hon är jättevit i huden annars så det kanske inte var så konstigt då .



jag väntar på bussen påväg till stan



matilda i väntan på bussen



fötter ( visst är mitt plåster fint ?! haha )

KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0