sommarlooooov !

Hej bloggen !

Gårdagen kan jag förklara ganska kortfattat, skolavslutning, tjejmiddag, bråk, poliser, fältare, rattfylleri, nya vänner, omtänksamhet, skavsår, bara ben .... ja dagen blev ganska lyckad eftersom ingenting av bråk, rattfylleri och poliser drabbade mig .

Idag var jag och tränade i nälsta med michelle och angelica vilket var sjukt skönt att få röra på mig !
här kommer "lite" bilder från igår



matilda och klara som klär ut sig haha



jag påväg till skolan




peace



såhär roligt hade vi påväg till skolavslutningen



söta mattih



några som sjöng på skolavslutningen och sen ser ni alla sjuorna



snygg min adam, kommer sakna dig när du åker till thailand !



jag och michelle hos ankan



linda och michelle, sötnosar !



jag och klara och jag har ingen aning om vad vi håller på med



jag och klara, visst är vi söta ?



tjejerna hos ankan



klara älskar (kalla) makaroner



bebban och pelin



linda och elvis

PS. Michelle har gjort hål i ögonbrynet nu , skitsnyggt på henne kolla bara


KISSES
/anna

Kommentarer
Postat av: emmaa

vart kommer dina skor du hade på avslutningen ifrån? =) skitfina!

2009-06-10 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0