tyvär

hej bloggen !

Jag har en dålig nyhet och och bra nyhet. Jag börjar med den dåliga nyheten som är att jag kommer blogga mindre för jag hinner aldrig blogga längre så jag kommer blogga så fort jag är inne på datan och får tid till att blogga men jag kan ändp försöka uppdatera ganska hyfsat mycket. Den bra nyheten är att vädret är jättefint ute och det kanske kommer bli toppenväder på skolavslutningen, vem vet ? jag hoppas i alla fall på det.

Gårdagskvällen blev inge lyckad alls, slutade med att jag och matilda inte orkade vara ute längre så vi gick hem och tittade på film istället.

Nu snart så ska jag och matilda in till stan i det fina vädret så ni får ha en toppendag !
KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0