15 år idag

Hejsan på er. Jag har inte kunnat uppdatera fråns nu för jag har inte haft någon tillgång till data och jag har varit helt upptagen.
Dagen började imorse med att jag hade no och sen efter det så fick jag massor av gratulationer och kramar och sen så hade jag so och sen på lunchen så satt hela min klass och sjöng för mig haha tack gullungar ni var jätteduktiga och jättegulliga.
Sen så hade jag inget språk så jag hade håltimma så jag satt och pratade i telefon och smsade med några haha vilket liv man har men aja.  När skolan var slut så drog jag och matilda hem till henne ett tag och sen tog vi sällskap till stan för hon skulle träffa in pojkvän och jag skulle träffa mamma och min låssaspappa för vi skulle äta middag istan och det slutade med att vi åt på en jättemysig restaurang på östermalmstorg och gud vad gott det var !
Sen efter så gick vi och tittade i lite affärer och sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Men nu ska tydligen mamma ha datan så måste logga ut nu.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0