den rätte för Rosing

Hejsan bloggen, kom precis ut ur dusch och sitter just nu och tittar på den rätte för rosing medans maten håller på att bli varm i mikron.
Skolan idag var helt okej förutom att min j*vla mensverk aldrig går över, suck men aja jag får stå ut tills det går över. Efter skolan så fick jag skjuss av michelle och hennes mamma till hässelby gård men påvägen så mötte vi upp emelie och sen åkte alla vi först till blackeberg för michelle skulle ha cigg och sen åkte vi till vällingby och satt i vällingehus och fikade,snackade och pluggade så det var mys och sen så gick vi till din sko och tittade på skor och jag hittade två par jättefina skor men jag har sett dom förut men jag la i alla fall undan ett par av dom så dom ska jag köpa imorgon och sen så drog michelle och emelie och jag mötte upp matilda vid vällingbyhallen och sen kom elvira dit också och så trönade vi box och vi ska börja med det varje tisdag nu för det var riktigt roligt. Sen så åkte jag hem och duschade och just nu sitter jag och tittar på den rätte för rosing och gud vad hugo är sööt, och vet ni en sak ?! jag vet vem som hon väljer i slutet, är ni avunsjuka ?!! (a)
Här kommer lite bilder från dagen ( klicka för större bilder)


såhär ser skorna ut som jag ska köpa


ps, idag har jag och pojkvännen varit tsmi tre veckor haha var bara tvungen att säga det (a)

/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0