mera bilder

Har precis fått lite mat i magen nu och ska ta och lägga huvudet i no och so böckerna snart för jag har no prov imorgon och so prov på fredag.
Skolan idag gick helt okej men jag hade ingen idrott och ingen hade skrivit upp på tavlan att hon inte var här så vi satt där nere och väntade i 25 minuter och sen så drog vi och gjorde oss iordning och så satt vi och snackade med lite folk tills so lektionen började. Efter skolan så åkte jag hem till mamma för att hämta min platttång och lite andra saker och sen åkte jag till bromma för jag skulle till BUP och det gick helt okej, jag har bara en gång kvar där nu efter idag.
Juste vid middagen så satt jag och pappa och snackade om min tjejmiddag som jag ska ha med tjejerna när jag fyller år men jag fyller år den 12 och det är på en torsdag så jag ska ha tjejmiddagen på lördagen alltså den 14 så det kommer säkert bli super roligt och sen efter så ska Emelie och Matilda sova här så jag undrar om vi kommer få så speciellt mycket sömn haha.
Juste jag har tänkt på en sak eller rättare sagt märkt och det är att jag inte har några nya bilder på datan så det ska jag fixa nu, kameran ska med till skolan varje dag så ni får lite uppdatering om min skola och så, för visst är en blogg tråkig utan bilder ?!
Nej nu ska jag ta och börja plugga så ni får ha det så bra sålänge så hörs vi senare.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0