nystädat rum + plugg

Har precis pluggat klar det sista på no n och ska snart äta middag. Innan jag pluggade så rensade jag ur min garderob och gud vad mycket som jag kastade kan jag säga och sen hittade jag massa kläder som jag helt hade glömt bort och sen hittade jag massor av skor som jag också hade glömt bort men dessvärre så var många av dom sommarskor så jag får börja använda dom när det börjar bli lite varmare och lite mera sommar men förövrigt så ser min garderob helt okej ut just nu.
såhär såg det ut när ungefär hälften av min kläder låg utslängda på golvet



och såhär ser min garderob ut efteråt



här kommer bilder på det som jag köpte igår. (jag köpte dom inte för att ha dom tillsammans)



nu ska jag ta och hjälpa bamsefar med maten så jag skriver senare.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0