ojdå

Oups, jag märkte att jag inte skrivit sen igår morse och det har berott på att jag har varit ganska upptagen.
Igår så städade jag först upp på rummet och sen så duschade jag och gjorde mig iordning. När jag var klar så drog jag till tunnelbanan för jag skulle till brommaplan och möta matilda som hade varit hos michel men det var tydligen strul med hennes buss så jag fick stå och vänta i 50 minuter ! Snacka om att jag hade skittråkigt. När matilda äntligen kom så drog vi till stan för jag skulle shoppa men först så gick vi och åt på sandys för både jag och matilda var vrålhungriga. När vi hade ätit klart som tog kanske en timma så gick vi till gina tricot där jag köpte ett par mönstrade strumpbyxor och jeansleggins. Jag behövde också köpa smink och underkläder så vi gick till hm och provade massor av bh:ar men jag fastnade bara för två så jag köpte dom + ett par matchande sting till ena bhn och sen köpte jag ett par till string som var jättesöta (a) . Från hm så fick jag också med mig en foundation, en mascara, en body lotion och ett läppglans. Jag kan lägga in bilder senare på allt jag köpte.
Påvägen hem så tog vi fört tåget som bara gick till fridhemsplan och så tänkte vi byta til hässelby stand tåget därifrån och när vi står där och väntar så stöter vi på våran föredetta basket coatch frida så vi stog och snackade med henne ett tag och hon stog och mobbade ut matilda eller ja ägde med ord kan man väll säga igentligen haha, det var faktiskt jättekul att lyssna på. När vi även var påväg hem så kommer det några sl kontrolanter och jag som inte är så speciellt blyg av mig började prata med dom enda från stora mossen till råcksta haha social som man är.
När vi kom hem så satt vi och snackade med matildas päron ett tag och sen gjorde vi oss iordning eller vi bytte mest kläder och tog lite bilder sen så drog vi ut på en prommenad tills vi satte oss på 119 till spånga och sen bytte vi buss där och åkte tillbaka och var med karin,lovisa och sofia ett tag och sen så drog vi hem och tittade på en film som vi hade hyrt men den filmen S Ö G ! Jag har nog aldrig sett en sån tråkig film förut. När vi hade tittat klart på filmen så gick vi och la oss för båda vi var jättetrötta. Imorse så vaknade vi kanske vid halvtolv av att matildas mamma väcker oss men vi gick inte upp fråns kanske kvart över tolv då vi åt frukost och tittade på tv men sen var jag tvungen att göra mig iordning och åka hem. Det som jag har gjort här hemma har inte varit så mycket typ bara pluggat och sen åt jag nyss middag. Ikväll så ska jag nog bara ta det lungt, känner mig riktigt seg idag alltså fast jag har ingen aning om varför. Här kommer lite bilder från igår ( klicka för större bilder om ni vill se)


/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0