tjejmiddag

Nu tänkte jag ta och berätta om gårdagen. Allting började med att jag gick för att möta emelie och matilda vid södra station och så går vi och handlar och sen möter vi upp michelle och elvira och så drar alla hem till mig och gör oss iordning och så sen drar pappa vid kanske halv sex och då börjar musiken pumpa på högsta volym i högtalarna på en gång haha och sen så plingar det på dörren vid kanske sex tiden så jag öppnar och jag välkommnas av att maja,hedda och ellinor står och sjunger ja må hon leva, ja må hon leva..... och sen får jag massor av kramar och sen börjar vi med maten och då skulle vi laga pasta med någon tomassås och så hade vi vitlöksbröd till det. Det blev jättesmarrigt så det ska jag tipsa pappa att han får laga till mig haha.
Sen när vi hade ätit och plockat undan så var det mycket dans och musiken på högsta volym så man kände i golvet hur det dunkade och som tur var så hade jag varnat grannarna genom att låta michelle och emelie skriva en lapp och att det skulle vara hög musik på och så för att jag hade fyllt 15 år så den lappen satt nere i trappen snäll som jag var och satte ner den där eller nej om jag ska vara helt ärlig så var det pappa som satte ner den haha.
Sen efter att vi hade dansat och snackat och haft det jättemysigt så kännde vi att vi ville ut och röra på oss så vi tog en prommenad runt på medborgarplatsen och götgatan men påvägen så gick vi förbi michelles pappas videobutik och så hyrde vi ett X antal filmer haha och sen tog vi en prommenad tillbaka men sen när vi kom tillbaka hem hit så käkade vi tårta som pappa hade köpt hem haha gullig som han är och sen hade va presentöppning men sen tänkte vi titta på filmerna som vi hade hyrt men vi hade ingen lust så vi satt och berättade pinsamma händelser som hänt i ens liv och gud vad vi skratta kan jag säga er !
Alla förutom emelie och matilda drog vi kvart över elva tror jag för dom skulle vara hemma tid tolv tiden men eftersom emelie och matilda skulle sova här så stannade dom kvar så på kvällen satt vi och tittade på beck och någon till film fast jag kommer inte ihåg vad den hette men vi somnade i alla fall vid tre tiden tror jag och vaknade vid elva imorse eftersom dom var tvungna att dra vid två för att jag skulle plugga no och nu har jag pluggat i 4 timmar så känns som jag kan en hel del just nu och det bästa med att jag har pluggat nu är att jag är ledig resten av kvällen.
Just nu har jag precis ätit middag som pappa lagade och då blev det chili con carne som är en av pappas specialiteter.
Nu kommer lite bilder från igår, jag lägger bara upp några för det är så himmla många och sen så vet jag inte vilka jag får lägga upp för alla och så men här kommer några i alla fall. (klicka för större på vissa)

bild 1, michelle och hedda på balkongen. bild 2, alla tjejer. bild 3, vi fem tjejer. bild 4, hedda, ellinor och maja. bild 5, michelle, elvira, maja och emelie på promnad. bild 6, michelle,matilda och ja (inte seriös bild men vi bjuder) bild 7, hedda och ellinor i videobutiken bild 8, jag . bild 9, jag bakifrån. bild 10, elvira och jag bakifrån. bild 11 och 12, jag och matilda på röda mattan. bild 13, matilda, jag och elvira ( inte seriösa)

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0