f*n djurgården förlorade !

Hej bloggen !

Blev ingen bloggning igårkväll efter matchen för jag kom hem vid kvart över elva och då var jag och michelle så trötta så vi tittade bara på en film och sen somnade vi, juste jag sov hos michelle inatt för er som inte förstog det.
Efter skolan igår så gick jag och matilda hem till henne och fixade en no sak som vi är tvungna att lämna in och när vi var klara med det så gjorde vi oss iordning och vid fyratiden så kom michelles mamma och hämtade oss för vi skulle till vällingby och köpa cigg så det skulle räcka under kvällen.
När vi var klara i vällingby så tog vi tåget till odenplan och gick till vasaparken där alla djurgårdare skulle mötas och där mötte vi andré, simon, christian och august så vi var med dom i kanske en och en halv timma tills alla djurgårdare började röra sig mot solna och det var inte lite folk heller ! hela gatan var proppad med djurgårdare, rökbomber, bengaler och poliser och när vi satt på tåget så drog alla i nödbromsarna, hoppade så hela tåget gungade och sen sjöng alla en massa djurgårdssånger. När vi väl var framme i solna så skulle alla ta sig till råsunda men när vi hamnar i en tunnel så skriker några "spriiiing för livet, aikåarna kommer " så jag , michelle och matilda springer men kanske bara 10 meter fråns vi stannar och börjar gå mot råsunda igen men på vägen så kastar alla olika saker så jag höll på att få både glasflaskor och stenar i huvudet haha. Eftersom vi inte hade hunnit köpa några biljetter så var det igentligen bara tåget som  vi ville gå i för skojs skulle men när vi kom på att våran gamla tränare frida jobbar där inne så smsade vi henne och då fick vi komma in gratis så det var skitnajs !
När matchen var slut så åkte vi hem till michelle eller först släpte vi av matilda hemma hos henne och sen så släppte michelles pappa av oss utanför dennis för han skulle köra hem michelles syster och påvägen hem när vi skulle gå så sjunger vi djurgårdssånger på hög nivå så det var några grannar som tittade ut genom dörren på oss, oupsi (a)

Imorse så vaknade jag och gjorde mig iordning sen gick jag med simon till bussen och åkte med honom och dennis upp till vällingby där jag mötte matilda och alla andra för vi skulle se på bio (patrik 1,5 ). Jag har sett den bion förut men den är ändå bra och jag och matilda tycker att patrik är jättesnygg när han har mössa och linne på sig haha så ja det var nog mest det vi satt och tittade på under bion (a)

Här är lite bilder från igår

djurgårdsklacken

djurgårdsklacken igen

under matchen

jag och matilda i vasaparken (precis när det hade regnat)

vasaparken

jag och matilda på tåget påväg in till stan

en video från djurgårdståget som är inspelat från michelles mobil


en video som matilda spelade in från sin mobil och man hör henne skrika massa grejer om aik fast hon är aikare haha


kisses
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0