23.05

Hej bloggen !

Har precis varit ute på balkongen och tagit en cigg, var skitmysigt eftersom vädret är jättemysigt att sitta ute i nu.
Ikväll så har den mesta tiden gått åt till att plugga så jag slipper göra det imorgon för då ska jag sola med michelle och troligtvis matilda också eftersom det ska bli toppenväder och jag vill verkligen gå en din bränna till skolavslutningen.
Imorgonkvällen kommer jag tillbringa i hässelby med massa och sen ska jag sova hos michelle, det är i allafall mina planer inför morgondagen.


Juste jag sitter just nu och lyssnar på massa låtar på tobbeno1.se och det är en av dom bra musiksidorna som jag gillar och brukar oftast hitta låtar därifrån om jag inte laddar ner från limewire.
Har inte så mycket mer att berätta just nu så jag ska nog lägga mig i soffan och sätta på någon bra film antar jag.
Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon, godnatt !
kisses
/anna

Kommentarer
Postat av: yara! <3

fråge stund :)

fråga myckee! <3

2009-05-30 @ 09:57:16
URL: http://blattish.blogg.se/
Postat av: JENNIFER THE MAN BITCHES <3

skitbra blogg :) mkt bilder och dagens outfit och allt, du borde komma t toppen på direkten.

hoppas på det :) lycka till dig <3

2009-05-31 @ 15:47:43
URL: http://jaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0