bajen - aik

Hej bloggen !

Har precis blivit förhörd av pappa på son och då kunde jag allt , jippi haha.
Tidigare idag så var jag först i skolan och sen så efter skolan så åkte jag och matilda upp till vällingby för att köpa biljetter till bajen - aik så nu är det fixat och vi har platser på södra mellan . När vi var klara i vällingby så tog matilda bussen hem och jag tog tåget till hässelby gård för att möta amanda och så gick vi och köpte cigg sen gick vi hela vägen hem och snacka om att jag hade ont i fötterna för att jag hade klackskor på mig !  När vi kommer hem till amanda så byter vi snabbt om till bikini och sen la vi oss i solen för att sola så vi låg där i kanske 45 minuter sen kom hennes brorsa och så satt vi och snackade med han ett tag och sen följde vi med han till orion för att köpa bullar och godis. Sen vid fem tiden så skulle amanda iväg och träffa fredde så jag gick till bussen för att åka till michelle och så kommer inte bussen och det börjar regna men sen har man turen att simon kommer förbi på sin moppe så snäll som han var skjussade han hem mig till michelles mamma men påvägen så skulle han göra värsta svängen och då kommer min fot åt det varma avgasröret och snacka om att det gjort ont !!! Så nu har jag ett brännmärke haha aja.
Väl hemma hos michelle så pluggade vi no och sen åt jag där men sen var jag tvungen att åka hem så nu är jag hemma hos min kära fader haha.

Just nu sitter jag och tittar på dh så ska fortsätta med det nu så ni får ha en toppenkväll.



det här fina gubben ritade jag längst bak i min nobok, ´jag kanske borde satsa på att bli konstnär ? haha nej skoja bara

kisses
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0