jag lever

Hej bloggen .

Just nu sitter jag hemma hos michelles pappa och tänkte bara säga att jag lever.
Igårkväll så var vi först hemma hos michelle med en himmla massa, bilder kommer senare. När vi varit där ett tag så skulle vi åka till backlura men då skulle massa killar som vi var med börja slåss så allt var kaos så jag och matilda gick hem till mig och tittade på film men somnade mitt i filmen haha.
Imorse när vi vaknade så pluggade vi först so medans vi solade och sen gick vi hem till matilda för hon skulle lämna sina saker och när vi varit där ett tag så drog vi hem till michelle och tänkte sola men då gick solen i moln, buhu men aja.
Nu måste jag vara social men mina älsklingar så ni får ha det så bra så skriver jag mer ikväll.

kisses
/ anna

Kommentarer
Postat av: natasha

helt säkert på att du ska köpa den :)? <3

2009-05-17 @ 16:18:56
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så jättemkt:)



allt bra med dig då?

2009-05-18 @ 00:48:02
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0