onsdag och jag har ont i magen

Hej bloggen !

Sitter just nu och pratar i telefon med matilda och hon mår inte så bra så hon ska komma till lilla mig som kan trösta henne .

Skolan idag gick helt okej och provet på non gick väll ganska bra tror jag (a) . Sen la rasmus och matilda ihop massa bokstäver från allas första namn som bildade caarms (christian, anna, arvin, rasmus, matilda och simon ) haha så ser ni det ordet någonstans så är det någon av oss som skrivit det. På idrotten idag så skulle vi ha baseboll och det gick jättebra för mitt lag, vi vann S T O R T och det var säkert pga mig och matilda haha nej skoja bara.
Efter skolan så åkte jag och matilda till vällingby för hon skulle köpa skor och då möter vi linnea så hon följer med oss och sen var alla jättehungriga så vi gick till mcdonald och åt och efter ett tag så kom angelica, linda, linda och ida dit så när alla var klara så tog vi sällskap till tunnelbanan och bussen för jag skulle till pappa och dom andra skulle till hässelby.

Juste på so lektionen idag så tog jag lite roliga bilder så här kommer dom.



smile to the camera christian



ja, så här gör killarna i min klass på lektionerna . Alltså ritar på varandra ...



... och så här blev resultatet för dom flesta ( kukar ) ja mogna kan man ju inte säga att dom är men jag gillar dom ändå



bästavän



rasmus hade "tatuerat" caarms på sin arm



min "fina" loggbok, aja okej då det var finare förut när det inte var nerklottrad

kisses
/anna

Kommentarer
Postat av: helena

sv: aha okej,men kan du fixa header till mig sen då?

för jag harbara picasa och det är inte så nice:P<3

2009-05-27 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0