plugg+glass

Hej bloggen !

Sitter just nu här i min säng med en skål glass, mumms !
Om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig faktikst liite duktig idag för jag städade hela michelles undervåning eller okej då hennes sovhörna+vardagsrum så jag måste erkänna att det blev riktigt fint så nu hoppas jag för michelles skull att hon håller det rent för annars får hon med mig att göra haha !

När jag kom hem idag så var det första jag gjorde var att ta en lång dusch och efter det så var maten klar så då var det bara att äta. När jag hade ätit klar så satte jag mig och började plugga och sen förhörde pappa mig och det gick jättebra, kunde allting så nu känns det skönt.
Ikväll blir det nog bara sitta vid datan och slappa ett tag, har lovat min kompis att fixa hennes design så jag får ta och göra det, sen blir det nog till att slappa framför tvn.
Vad ska ni själva göra ikväll ?



bild på mig från gröna lund för ett tag sen

kisses
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0