se och hör

För ungefär två veckor sen, då dom öppnade gröna lund så var jag och amtilda där på premiären och fick allting gratis eftersom matildas faster ( Marie Jungstedt , författare ) hade fått biljetter till grönan och när vi skulle in till grönan så fick vi gå in genom kändisgången så vi träffade massor av kändisar och sen var det massor av tidningar där som tog massa foton och då fastnade jag och matilda på en bild i tidningen se och hör haha men jag ser helt konstig ut eftersom jag inte var berädd på att dom skulle ta kort, men här kommer bilden i alla fall och ja den är suddig för jag tog kort på bilden från tidningen med min mobilkamera.


/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0