tid över

Är du i ett förhållande just nu? 
nej, var ett tag sen
Hur långt har ditt längsta förhållande varit? 
jag vene
Hatar du ditt ex?
ogillade för stunden men nu är det lungt och har varit det ett långt tag nu
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
ville det precis när vi gjorde slut men inte nu
Har du kvar någonting från ditt ex? 
har jag säkert
Är du en player? 
nej aldrig
Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?
fantastiskt, haha nej skoja men jag vet faktiskt inte
Är du en bra partner?
vissa dagar ja, vissa dagar nej
Är du kär i någon just nu? 
nej
Är någon kär i dig?
inte vad jag vet
Hur skulle du beskriva den perfekta killen?
omtänksam, överraskar en, snäll, rolig, pratglad, INGEN IDIOT
Har du varit kär i flera personer samtidigt?
hahaha ja
Har du någon gång vart otrogen?
nej och skulle aldrig vara
Kommer du gifta dig i framtiden?
det hoppas jag
Hur mår du just nu?
trööött !!
Har du piercat dig?
japp, tungen men den är borta nu
Vem ringde du senast?
mamma
Vem ringde dig senast?
mamma
Vem sms:a till dig senast?
michelle
Vem sms:a du till senast?
michelle
Är du hungrig just nu?
nej
Vad är klockan nu?
20.25
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu?
playahead, bloggen, bloggar, facebook, msn
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
i söndags
Hur länge sen var det du träffa din farsa?
nyss
Har du sminkat dig idag?
jag var det förut men är inte det nu
Vad har du på dig för trosor just nu? 
hotpants
Lyssnar du på musik just nu?
ja
Vad gillar du för musik?
ganska mycket faktiskt
Har du fler än 4 linnen?
haha ja
Har du fler än 3 jeans?
ja
Har du fler än 5 tröjor?
japp
Var brukar du handla kläder ?
gina tricot, hm, mq ibland
Använder du mascara?
ja
Andvänder du wax?
haha nejnej
Använder du ögonskugga?
ibland
Använder du kajal?
ibland
Använder du hårspray?
ibland, beror på vilken frisyr jag har
Använder du volymspray?
gjorde förut men inte nu
Andänder du mouse?
nej
Använder du deodorant?
ja
Använder du skiinspray?
nej
Använder du parfym?
jaaa
Använder du ögonfransböjare?
ibland
Använder du täckstift?
nej
Noppar du ögonbrynen?
ja
Uppsatt hår eller hängande?
olika
Plattar/lockar du håret varje dag?
beror på frisyren
Duschar du varje dag?
ja oftast
Smörjer du in hela kroppen varje dag?
ja
Målar du naglarna ?
när jag har tid
Har du det bra hemma?
oftast ja
Har du bra självförtroende?
nej men det får duga
Hur tycker du att ditt liv är?
helt okej
Har du ett bra liv tycker du?
ja hyffsat
Är du nöjd med din kropp?
nejnejnej och åter nej
Något du vill ändra med din kropp?
ja mycket !!
Har du bra vänner?
ja, dom bästa !
Du tycker om att va med dina vänner?
ja det är klart
Har du många vänner?
ja det har jag väll
vad heter dina bästa vänner?
matilda är min alldra bästavän men michelle är som en bästavän hon med
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra?
få bra vänner
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är?
ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0