27 grader i skuggan

Hejsan alla, sitter just nu på golvet i matildas badrum och väntar på att hon ska bli klar.
Vi vaknade i morse vid halv ett då vi åt frukost och sen så gjorde vi oss iordning och drog till hässelby vid tre tiden men påvägen så bestämde vi oss för att dra till hässelby gård för att möta massa killar från våran som spelade fotboll i hässelby gård så vi drog dit och satt där och solade i kanske två timmar. Under tiden som vi satt där så kom både emelie och hennes kompis dit.
Sen drog vi hem eller vi fick skjuss av calle en bit och sen fick vi gå resten, suck haha.
Inatt så ska jag,matilda och alexander sova hos calle men nu på kvällen så ska alla vi vara med varandra men jag tror vi kommer vara med massa andra också men jag vet inte just nu vilka som det kommer bli men jag hoppas att det kommer bli roligt i alla fall, men jag tror inte det kommer bli så mycket bloggning ikväll utan jag slänger nog bara in ett inlägg ikväll sen när vi kommer hem till calle men sen tror jag inte det kommer bli några flera.
såhär ser man ut just nu haha



/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0